torstai 27. marraskuuta 2014

Kuulumisisa

Moi! Tänään kerron eilisestä ja tästä päivästä. Eli aloitetaan eilisestä:


Eilen siis oli keskiviikko :D menin aamulla ysiin kouluun ja koulussa ei tapahtunu mitää ihmeellistä. Pääsin kolmelta ja menin äitille. Rupestin melkein heti kun tulin kotiin leipomaan mokkapaloja :D sen jälkeen kun olin leiponut ne olin vähän aikaa koneella ja sitten alettiin äitin kanssa värjäämään mun hiuksia. Joo eli värjättiin latvat (tai oikeastaan olkapäistä alaspäin) pinkillä. Tuli aika matavat ja söpöt :3 Mut joo sit ku oli valmista olin taas konella ja aloin tehä läksyjä. Sitten pesin hampaat ja menin nukkumaan :D


Torstai: Joo eli tänään mä menin kans ysiin. Koulussa ei ollu mitään ihmeellistä taaskaa... Pääsin kaheltatoista <3 Koulun jälkee menin 2 tunniks kirjastoon kavereitten kaa ja otin sieltä sellasesta laatikosta mistä sai ottaa ilmaseks kirjoja niin pinon kirjoi ja sillee xD (senkin lukutoukka x3) Mut nii... Sitten joskus kahen maissa lähin kotiin päin (äitille) ja tein loput läksyt (tein siis kirjastossa osan) Vein meijän koiran Nemon ja sitte isi tuli hakee mua ja mentii ostaa mulle pipo :3 <3. Sen jälkee tultii tänne iskälle ja nyt ollaan tekemässä ruokaa ja mä tässä koneen ääressä istunkin :D


Sellanen postaus tänään! Ja ainiin!! MINÄ JA TITTA EMME TEEKKÄÄN JOULUKALENTERIA!! Mutta minä teen instagramiin joulukalenterin :) Mun keppari käyttäjälle :  kht_moonlight


- Iida :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti