sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Eka postaus

Moi, me ajateltiin tehdä Iidan kanssa yhteinen blogi ja youtube. Mulla on myös oma blogi, mutta se on nyt tauolla. Mä harrastan ratsastusta ja keppareita. Mä tykkään musiikista ja hevosista ja olla kevereiden kanssa ja näin. Mun lempi poni on Siru. Multa tulee postauksia yleensä maanantaisin, jos on aikaa. Voi tulla myös viikonloppuna.

- Titta


Moi eli mä oon Iida ja harrastan kanssa ratsastusta ja kepruilua. Tykkään myös piirtämisestä ja kuvailemisesta. Oon 11 w ja mun perheeseen kuuluu iskä, äiti, minä , veli ja koita Nemo. Mun lempi poni on Helios ja Karkki ja heppa kait Cassu ja Lady :D Tykkään monista hepoista. Mä ja Titta ollaa hyviä kaveruksia ja käyää välillä tallilla vähän segoilemassa xD Me aletaan luultavsti tekemään myös youtube videoita :) Ja tehään videoo ainaku ollaan yhes luultavasti :) Multa tulee postausta ainakin torstaina ja ehkä jonain muunakin päivänä jos jotain kivaa on tapahtunu! Kannattaa vilkasta blogia siis ainakin ma ja to!

- Iida


Toivottavasti alatte lukee blogia ja liitytte blogiin :3

Terveisin: Titta ja Iida :)

3 kommenttia: