maanantai 30. maaliskuuta 2015

Rakkauteni

Moi! Elikkä joku oli kysynyt että millon minulta tulee postausta :). No tässähän sitä! Pahoittelen jo nyt kirjotusvirheistä joita tulee aivan varmasti tässä kännykällä kirjoitellessa.  Elikkä kerron uudesta rakkauden kohteestani nimeltään Juissi.

Oon siis niin rakastunu Juissiin ^^.
Toi on mun mielestä kaikkein paras maku!!
Sit vielä kerron yhestä asiasta jota ootan niin innolla! Nimityäin pääsen liikuttaa yhtä jättiläis hepoa :3! Se on vissii 180cm ja mua vähä pelottaa miten mä sille pärjään! Sen kutsumanimi on siis Rellu. Sen oikeaa nimeä en muista enkä mainetsekkaan sitä varmaan tässä blogissa :)! Rellu on siis tosi kiltti jättiläinen ja mua tarvittas ridaa sillä vaa niiku suunnillee kerran viikossa se läpi (siis käynti, ravi ja laukka). Eka meinasin vaa totutrlla siihen ja ottaa pysähtymisiä ja liikkelle lähtöjä ja sitte siitä ku luottamus kasvaa nii vois ottaa jotai vähä haastavampaakin! Oon siis tosi innoissani  tästä!! Ei mulla muuta :) Toivon et tykkäsitte saada vähä miultaki postausta välillä :D!

-Iida❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti